27. prosinca 2024

Hibridna verzija Captura cilja na prostranost, udobnost, sigurnost i nisku potrošnju, a može biti vrlo praktična za avanture na bajku, a i šire…

Najnovija inačica Renaultovog full hybrid Captur E-Tech donosi suptilne novosti u dizajnu, pogotovu s prednje strane, no u osnovi je logičan nastavak prethodnog modela kojega smo recenzirali prije godinu dana. Ovaj model generalno spada u kategoriju B-segmenta SUV-ova ili crossovera. 

Sâma prednja svjetla su sada nešto uža, no ispod njih su dodana prilično velika dnevna LED svjetla u obliku slova “S”. Ukupno gledajući, dizajn i kompaktne dimenzije još uvijek su prepoznatljive i na cesti ćete prilično brzo prepoznati novog Captura.

Captur je i dalje najpogodniji za gradsku vožnju, no ipak putnički i prtljažni prostor nude više mjesta od malog gradskog automobila. Captur, naravno, može više nego dobro poslužiti i za dulja putovanja, posebno zbog male potrošnje i izdašnog dosega kojega nudi hibridna verzija. 

Putnički i prtljažni prostor

Unutrašnjost Captura je relativno prostrana obzirom da ato spada u B segment. Ipak voljeli bismo vidjeti više pretinaca za odlaganje predmeta. Sjedala su udobna, materijali su doista kvalitetni, a u kabinu doista stane petoro putnika, no pritom ne ostaje puno mjesta. 

Prtljažnik je prosječne veličine za ovu klasu automobila, ali se može značajno proširiti obaranjem stražnjih sjedala, i tu naravno ulazi u “našu priču”. Moguće je bez problema smjestiti dva bicikla i kompletnu opremu, tako da bez problema pokriva sve vrste avantura za dvoje putnika. 

Vozne karakteristike

Kod Captura smo već navikli da je živahan u vožnji i poetan u zavojima, pogotovu u kombinaciji dinamičnog benzinskog agregata i elektromotora. Iskustvo vožnje je ugodno i tiho, šest-stupanjski automatski mjenjač radi odlično, a prijelaz s elektromótora na električni i obratno gotovo je neprimjetan. Doduše, kada se uključi benzinski motor radi punjenja baterije, tada se može čuti buka i osjetiti vibracija, no to nikada ne traje predugo, pa ne možemo reći kako znatno utječe na opće iskustvo. 

Hibridni sustav omogućuje glatku i tihu vožnju, pogotovu u gradskim uvjetima, dok na otvorenoj cesti pruža dovoljno snage za dinamičniju vožnju. Upravljanje je precizno, a ovjes dobro upija neravnine na cesti.

Kombinacija 1.6-litrenog benzinskog motora i dva električna motora omogućuje brz i efikasni rad. Ukupna snaga iznosi 145 KS, a kombinirani motori omogućuju ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10.6 sekundi.

Zajedničko funkcioniranje benzinskog i električnog motora omogućuje i nisku potrošnju goriva, posebno u gradskoj vožnji. Stvarna potrošnja će, naravno, ovisiti o stilu vožnje i uvjetima na cesti. Mi smo u kombiniranoj vožnji dobili rezultat od 5,3 litre na 100 km, Dok deklarirana potrošnja iznosi između 4,7-5,1 l/100 km.

Na potrošnju utječe i profil vožnje. Osim normalnog profila nazvnog “Comfort”, tu su i “Eco”, “Sport”, te personalizirani profil. 

Glede dometa vožnje, proizvođač deklarira do 1000 km, no iz praktičnog iskustva rekli bismo da u realnim uvjetima on može iznositi oko 850 km s punim rezervoarom, što je više nego dobro. 

Pogodak s hibridnom formulom

Renault Captur E-Tech full hybrid izvrstan izbor je za one koji traže praktičan, ekonomičan i ekološki prihvatljiv automobil. Kombinacija prostranosti, udobnosti, sigurnosti i niske potrošnje čini ga vrlo konkurentnim na tržištu. 

Specifikacija: Renault Captur E-Tech E 2024

  • Agregat: 1,6-litreni benzinski motor, dva električna motora i litij-ionska baterija od 1,26 kWh (s funkcijom regenerativnog kočenja)
  • Mjenjač: Auto, šest brzina 
  • Snaga: 94 KS (benzinski motor) + 49 KS (električni motor) + 20 KS (starter generator) 
  • Moment: 149 Nm (benzinski motor) + 250 Nm (električni motor) 
  • Potrošnja goriva: 5,3  l / 100 km (očitano tijekom testiranja)
  • Emisija CO2: 103 – 114 g/km
  • Zapremina prtljažnika: 348 – 1458 l
  • Multimedija i sučelje: Sustav openR link 10,4” touchscreen s Arkamys audio, DAB & Bluetooth, zaslon za vozača, s podrškom za Android Auto™ i Apple CarPlay™, Bluetoothom®, USB-C i AUX utičnicama te funkcijom bežičnog zrcaljenja zaslona pametnog telefona, bežično punjenje mobilnog uređaja
  • CIJENA: 32.080 eura (testni model); najpovoljniji model stoji 20.490 €

Dodatna oprema na testiranom modelu: Paket VOŽNJA & SIGURNOST: paket NAVIGACIJA & PARKIRANJE; rezervni kotač smanjenih dimenzija: električni panoramski krovni otvor; upravljač i ručica mjenjača u imitaciji kože; adaptovni tempomat s funkcijom Stop&Go; metalik boja u dvobojnoj kombinaciji.

Informacije: www.renault.hr

Pročitaj i
Test na četiri kotača: Renault Captur 1.6 E-Tech E dovoljno je velik za dva gravel bajka
Test na četiri kotača: Renault Austral Techno Mild Hybrid 160 Auto
Test na četiri kotača: Dacia Jogger Extreme 1.0 Tce 110
Test na četiri kotača: Dacia Duster Journey 4×4 2023

Foto: MTB.HR

Prati nas