27. siječnja 2024

Zapremina prtljažnika može se razvući na izdašnih 1118 l što je dovoljno za spremanje dvaju bicikala i opreme bez većih problema… 

Renault Captur 1.6 E-Tech E klasični je hibrid u formi malog SUV vozila. Ova inačica je i najskuplja dostupna na našem tržištu i nudi gotovo svu dodatnu opremu koja može stati u auto kojega ipak treba nazvati sportskom jurilicom.

Kako stoji s onim najvažnijim – prijevozom bicikala? Ne želite li svoje najvrjednije stvari držati na krovu, trebati će oboriti obje strane stražnje klupe i utovariri bicikle, opremu, ruksake, vreće za spavanje. Stražnji dio automobila dovoljno je velik za umetnuti svu potrebnu opremu za dvoje biciklista, bez potrebe za montiranjem vanjskih nosača. 

Gradska vožnja na struju

Capturov hibridni pogonski sklop temelji se na 1,6-litrenom benzinskom motoru kojega nadopunjuju dva električna motora. Oni se napajaju iz litij-ionske baterije od 1,2 kWh, ali i iz kočenja. Ovaj pogonski sklop može podržati do do četiri petine ukupnog trajanja gradske vožnje bez trošenja fosilnog goriva. K tome, Captur može vući prikolicu s kočnicama maksimalne težine 750 kg, ukoliko ipak želiš sobom ponijeti više bicikala.

Capturova kabina je dovoljno prostrana, a sjedala su udobna, što i očekujemo od Renaulta. Za sjedala su korišteni kvalitetni materijali, uključujući presvlaku od umjetne kože, a metalni detalji istuču konture upravljača. Capturov infotainment sustav temelji se na velikom središnjem zaslonu osjeljivom na dodir, putem kojega je moguće ne samo koristiti navigaciju ili medijske sadržaje, već i podešavati režime rada automobila te personalizirati značajke.

Sve je to bilo dovoljo za prevaliti petstotinjak kilometara u jednom danu bez značajnijih tragova umora. To nije nevažno, jer ipak želimo biti svježi kada jednom stignemo na odredište i pripremimo se za vožnju biciklima. 

Uglađena kombinacija elektrike i benzina

Zahvaljujući dobro ugođenom pogonskom sklopu i relativno maloj masi samog vozila, ali i dobrom ovjesu, vožnja je i udobna i može pružiti uzbuđenja, pogotovu u sportskom režimu rada. Hibridni pogonski sklop pruža postupno i osjetljivo ubrzanje, a upravljanje je predvidljivo i precizno. Captur je općenito udoban, čak i na neravnim cestama.

Specifikacije: Renault Captur 1.6 E-Tech E

  • Agregat: 1,6-litreni benzinski motor, dva električna motora i litij-ionska baterija od 1,2 kWh
  • Mjenjač: Multimode CVT
  • Snaga: 95 KS (benzinski motor) + 49 KS (električni motor) + 20 KS (starter generator) 
  • Moment: 148 Nm (benzinski motor) + 255 Nm (električni motor) 
  • Potrošnja goriva: 5,4/5,2/1,4 l/100 km (EU)
  • Emisija CO2: 106 – 114 g/km
  • Zapremina prtljažnika:  340-1118 l
  • Nosivost prikolice s kočnicama: 750 kg 
  • Multimedija: Sustav s 9,3″ zaslonom na dodir, s navigacijom, s funkcijama MP3, Bluetooth, AUX, USB, WIFI, DAB i funkcijom povezivost s aplikacijama Android Auto™ i Apple CarPlay; 10-inčni informativni zaslon u boji između instrumenata; Bežično punjenje mobilnog uređaja
  • CIJENA: 32.430 eura (testni model)
  • Informacije: www.renault.hr

Dodatna oprema na testiranom modelu: Paket EASY DRIVE E-Tech Engineered: Aktivni tempomat, sustav za pomoć u vožnji i prometnoj gužvi na autocesti, sustav za nadzor mrtvog kuta, sustav prepoznavanja bočnog nailaska vozila straga, grijani upravljač, rez. kotač za kraću uporabu, metalik boja.

Pročitaj i
Test na četiri kotača: Dacia Duster Journey 4×4 2023

Foto: MTB.HR

Prati nas