Giant Stance E+ 1 Pro 29 2020
28. lipnja 2020

Zimus smo testirali inačicu s kotačima 27,5, a sada je došao red na „velikog brata“, model s popularnim „dvadeset-devetkama“…

Giantov Stance tokom posljednjih godina pokazao se kao vrlo popularan trail model, kako u varijanti bez motora, tako i u ovoj varijanti koju smo testirali. Dok je model bez motora Stance 29er 2 prihvaćen kao neupitan „best-buy“ za 2020. godinu, modeli s e-motorom i dodatkom „E+“ u imenu prihvaćeni su kao povoljni trail e-bajkovi, popularni među ostalim i kod iznajmljivača bicikala.

Model: Giant Stance E+ 1 Pro 29 (2020), veličina L

Značajke

Opći dojam u slučaju električnog Stancea s kotačima od 29 inča praktički je jednak onome koji smo dobili vozeći model Stance E Plus 1 s 27,5-inčnim kotačima. Svi modeli Stance naime dolaze s „trkački“ nastrojenom geometrijom, što znači da su dulji i niži nego prethodnih godina, što daje osjećaj pouzdane vožnje praktički na svim vrstama terena. No njegova geometrija nije previše agresivna, kao što je slučaj s Giantovim modelima Trance i Reign, pa ga mogu voziti ne samo napredni vozač i vozačice, već i početnici. Zbog toga je i popularan kao model za iznajmljivanje.

Giant Stance E+ 1 Pro 29 (2020): Utisci

Nećemo ovdje koristiti prostor za opisivanje osnovnih značajki ovog modela, poput e-motora, transmisije i suspenzije, što smo već opisali u testu modela Stance E Plus 1, no opisati ćemo iskustvo s 29-inčnim kotačima.

Naime 29-inčni kotači su nešto većeg promjera i zbog tog svojstva bolje prelaze preko prepreka kao što su korijenje i kamenje, te se odlično kotrljaju na ravnim dionicama (bez puno zavoja). Upravo smo takav dojam dobili i kod ovog modela koji, uz pomoć suspenzije s hodom od 130 mm sprijeda i 120 mm straga bez većih problema svladava sve neravnine na stazi, a optimizirani motor i baterija daju autonomiju koja bez problema može pokriti pedesetak kilometara ili primjerice dva uspona na Medvednicu u jednoj vožnji.

U teoriji, 29-inčni kotači teže će, zbog žiroskopskog efekta, svladavati oštre i uske zavoje, kao primjerice na XC stazi, no obzirom da ovo nije trkaći model, to niti ne možemo uzeti kao poseban minus.

Spomenuta razlika ionako se u praksi pokazala kao gotovo zanemariva, pa se odabir veličine kotača u najvećem broju slučajeva može svesti na subjektivni osjećaj i preferencije samoga vozača.

Cijena: 31.999,99 kn

Drobionu je omogućio Giant Hrvatska.

Saznaj više o biciklu na on-off.hr

Pročitaj i
Drobiona: Giant Stance E Plus 1 2020
Drobiona: Giant Stance E+ 1 (2019.)

Foto: MTB.hr

Prati nas