Greyp je danas premijerno predstavio dva hardtail modela. Oba su predstavnici nove generacije modela G-CEB. Okviri su i dalje od karbona, no u Greypu najavljuju i da rade na novim aluminijskim okvirima!
Greyp je danas u Svetoj nedelji predstavio dva nova hardtail e-bajka koji se nastavljaju na već poznate fully modele G6. Na virtualnoj tele-konferenciji imali smo priliku upoznati modele G5 i T5, pripadnike nove generacije modela G-CEB razvijene uz pomoć Europske unije.
Domagoj Topličanec, voditelj strojarskog razvoja u Greypu, ukratko nam je predstavio G5 i T5. Riječ je o prvima hardtailovima koje Greyp izbacuje na tržište. Prvi je e-MTB bez stražnje suspenzije, a potonji mu je sličan, no više je prilagođen svakodnevnoj uporabi izvan sportskih staza, jer ima montiran stražnji prtljažnik, blatobrane, pa ga možemo nazvati utility biciklom. Na novom G5 vidjeli smo i vilicu Marzocchi.
Greyp G5 i Greyp T5: I dalje potpuno povezani
U svojoj koncepciji novi modeli slijede G6, što znači da je naglasak i dalje na povezivanju i brojnim senzorima, što obogaćuje korisničko iskustvo. „G-CEB je je nova inovativna generacija električnih bicikala nastala kao rezultat dosadašnjih suradnji i analiza iz prethodnih godina te dosad generiranog ‘know-how-a’. Ovim projektom tvrtka unosi inovacije te ujedno želi očuvati svoju poziciju globalnog tehnološkog lidera u segmentu električnih bicikala, baš kao što je i sestrinska tvrtka Rimac Automobili globalni lider u super sportskim električnim automobilima“, kažu u Greypu.
Domagoj Topličanec ukratko je predstavio Greyp G5 i Greyp T5
Greyp G5 i T5 su potpuno povezani bicikli koji integriraju kompleksnu senzoriku, sakupljaju podatke u realnom vremenu, a zahvaljujući integriranoj eSIM kartici šalju podatke na centralni podatkovni poslužitelj – ti podaci zatim se obrađuju i interpretiraju kroz aplikacije na svim relevantnim platformama (iOS, Android, web). Ovaj pristup razvoju proizvoda dio je trenda povezivanja svih elektroničkih proizvoda na Internet.
Ukupni razvojni budžet za ova dva modela iznosio je nešto manje od 8,1 milijun kuna, u čemu je Europski fond za regionalni razvoj sudjelovao s nešto više od 2,7 milijuna.
Zanimalo nas je i hoće li Greyp nastaviti s razvojem novih modela isključivo u karbonskim varijantama, ili se razmišlja i o aluminiju. Karbon je i dalje njihov prvi izbor. No, u razmatranju i u planu su i aluminijski modeli.
Zbog čega karbon?
„Nekoliko je razloga zašto smo odlučili ići s karbonom“, kaže Topličanec. „Prvi je to što nam daje više slobode u dizajniranju. Kompozit karbonskih vlakana nudi mnogo više opcija u dizajnu proizvoda od aluminija. Što se tiče performansi, karbonski Okviri su lakši i čvršći. Kada uzmemo sve to u obzir, a znamo da su G modeli ustvari sportski bicikl, vjerujemo da je karbon mnogo prikladniji materijal od aluminija“.
Dodatne informacije potraži na greyp.com (u trenutnu pisanja teksta nisu bile objavljene).
Foto: Greyp
Pročitaj i:
Long term drobiona: Greyp 6.2
Eurobike nagrada za Greyp G6.2!
Greyp G6, pametni e-bajk iz Svete Nedelje
Fotografije proizvođač