11. travnja 2019

Padovi, kvarovi, težak teren i dominacija češkog dvojca Adel-Škarnitzl. Najbolja hrvatska ekipa i danas je Kenidl sport (Kiršić i Roset)

Peta izvedba utrke po kvarnerskim otocima i danas je bila  u znaku kiše, blata, skliskog terena, padova, ozljeda te češke ekipe Adel-Škarnitzl, koja je i danas zabilježila pobjedu nakon odličnog prologa i jučerašnjeg drugog mjesta.

Danas su u drugoj etapi utrke Mitas 4 Islands u apsolutnoj konkurenciji poveli Filip Adel i Jan Škarnitzl, koji su za manje prestigli zauzeli austrijsko-njemački tim Christop Soukup i Matthias Alberti. Njemačko-talijanski par Markus Kaufmann i Franz Hofer zauzeo je treće mjesto.

Pobjednici etape – Filip i Jan. Foto organizator.

Rab, start utrke s trajekta i ove godine dulja staza (65 kilometara i 1120 m uspona), s ciljem, kao i prošle godine, na rajskoj plaži te promjene u vrhu u gotovo svim kategorijama. Jedini izuzetak je kategorija Grand Master u kojoj još uvijek dominiraju Peter Vesel i Thorsten Damm.

Peter i Thorsten

Najbolje hrvatske ekipe

Najbolja hrvatska ekipa je Keindl Sport (Andrea Kiršić i Pavao Roset), i dalje na vodećem mjestu u ukupnom poretku u miješanoj kategoriji. Đani Simčić i Anthony Bilić (Adrenalina Giant MTB Team) zadržali su 16. mjesto  u ukupnom poretku seniora, Marko Fržop i Marin Deković (Maxxis Team Croatia) danas su peti u ukupnom poretku u kategoriji Master.

Najbolji na Rabu po kategorijama

Muški elite
1 – Filip Adel i Jan Škarnitzl (Team Mitas CZE 1) 2;34:07
2 – Christoph Soukup i Matthias Alberti (KTM MTB Factory Team, AUT, GER) 2;35:53
3 – Markus Kaufmann i Franz Hofer (Team TEXPA-SIMPLON 2, GER, ITA) 2;36:28

Žene elite
1 – Cemille Trommer i Karen Brouwer (Focus RAPIRO Racing – KMC FRUIT TO GO, GER, BEL) 3;22:27
2 – Rebecca Robisch i Annette Griner (WILIER/FORCE Germany, GER) 3;23:42

Grand master
1 – Peter Vesel i Thorsten Damm (KEINDL SPORT – BIKE & SKI, SLO, GER) 3;03:29
2 – Iztok Kuret i Lucjan Premrn (SLO MASTERS) 3;19:34
3 – Peter Wouters i Günter Reitz (9th Wave Shark & Firebike Grandmaster Team 1, NED, GER) 3;23:49

Mix
1 – Michal Kaněra i Barbora Průdková (Ghost Team, CZE) 3;16:57
2 – Pavao Roset i Andrea Kiršić (KEINDL SPORT, HRV) 3;17:30
3 – Meggie Bischard i Weston Hill (Team KIWI, NZE) 3;27:56

Rezultati

Do daske do cilja, po pijesku

Izjave nekih natjecatelja

Uroš Breški i Ivica Mesarić (team Husqvarna)
Ovoga puta Uroš i Ivica nisu imali sreće. Ivica je pao i ozlijedio se, a Uroš je potom napisao: “Biti na etapnoj utrci i pratiti rezultate uživo na telefonu u hotelu, umjesto vožnje na terenu, nije baš neki maksimum, zar ne? Ivica, vrijedan čovjek kakav jest, uskoro će se vratiti na bicikl. Nije važno ako padneš, važno je dići se još jači … kako drugačije? “

Peter Vesel i Thorsten Damm
Peter:

Zbog najavljene kiše, koja srećom nije jako padala, jutros smo odlučili proći ovu etapu na svoj način. “Nećemo gledati tko je ispred nas i tko je iza nas“. Cilj je bio čim sigurnije proći etapu. No željeli smo biti i brzi i možda smo baš zbog toga obojica pali, Thorsten već u Loparu na asfaltu, a ja kasnije u šumi na klizavim stijenama. Padovi su srećom prošli bez ikakvih posljedica, a mi smo mogli nastaviti svojim tempom, dostatnim za još jednu pobjedu“.

kipa mtb.si

mtb.si – Aleš Boben i Matej Hartman
Matej: “Unatoč padu, Bobi se jutros dobro osjećao i bio je iznenađujuće brz na stazi. Jedini problem, koji nije bio samo naš, bio je u očajnom blatu iznad Kampora. Bobijev lanac nije uopće mogao nasjesti na lančanik. Žrtvovali smo oba bidona (prva okrjepa nije bila daleko) kako bismo smo ga oprali, ali nismo time puno postigli. Na kraju smo ga nekako očistili te se uz puno negodovanja sam vratio na zupčanike. Bobi ima još jedan problem: bez naočala ne vidi, a još manje s blatnim naočalama, pa sam ga pokušao najbolje što sam mogao navigirati, Bobi kaže da mu je to puno pomoglo. Sam nisam ponovio svoje pogrešku iz prošle godine te sam vozio s Alpina naočalama i sačuvao čist pogled. S današnjim rezultatom smo, naravno, zadovoljni!”

Marko Fržop i Marin Deković (MAXXIS Team Croatia)

Marko nakon jučerašnjeg trećeg mjesta (izjava je sažeta nakon objavljivanja na društvenoj mreži): “Danas, bez sreće. Izvrsna, brza vožnja u grupi s vodećim masterima, zatim jedan bezvezni blatni odsjek gdje mi je lanac pao s lančanika. Proveo sam više od dvije minute u popravcima, a zatim sam izgubio bidon. Danas stvarno nije išlo. Sutra, na Cresu, teren nam više odgovara i nadam se da ćemo biti bolji.”