Dok kultna kanadska marka proživljava teške trenutke, Shimano prijavljuje pad prodaje. Hydroflask i Osprey ipak rastu, a Scott. Stan’s No Tubes i Ritchey uvode promjene u vodstvu…
Kona Bicycles u stečaju
Samo dan prije otvaranja najvećeg američkog sajma bicikala, koji u kombinaciji s manifestacijom Sea Otter festival svake godine “otvara” biciklističku sezonu, djelatnici marke Kona napustili su svoj izložbeni šator. Kona više nije bila među izlagačima na sajmu. Samo nekoliko dana nakon ove informacije u javnost su izašli novi detalji. Dvije godine nakon što ih je kupio privatni financijski fond Kent Outdoors, novi odnosno sadašnji vlasnik odlučio je prodati marku Kona Bicycles, definitivno jedan od najlegendarnijih MTB brendova svih vremena. Razlog prodaje navodno je fokusiranje na druge brendove kojima upravlja Kent Outdoors. brujulabike.com.
Pole Bicycles u stečaju
Ime Pole Bicyclesa prošlog se tjedna pojavilo u finskom stečajnom registru. Prijava je predana 17. travnja i već je u bazi finskih pravnih slučajeva. Znači li ovo kraj za vizionare geometrije kotača?
Munich Composites
Boyd Johnson i Tony Karklins dio su skupine investitora koji su kupili tvrtku Munich Composites GmbH, proizvođača obruča od karbonskih vlakana s desetogodišnjom tradicijom, koji svojim proizvodima opskrbljuje nekoliko europskih marki. Grupa kupaca pod nazivom Munich Composites SC seli proizvodnu opremu iz Münchena u Njemačkoj u Landrum u Južnoj Karolini. München je kroz povijest proizvodio više od 10.000 obruča godišnje, a tvornica u SAD-u u početku će biti postavljena tako da utrostruči taj kapacitet. bicycleretailer.com.
Shimano u padu
Shimano je objavio da je njihova prodaja u prvom kvartalu iznosila 650 milijuna američkih dolara, što je 20,2 posto manje nego u istom kvartalu prošle godine. Rekli su da je potražnja za njihovim biciklističkim i ribarskim proizvodima bila slaba u prvom tromjesečju zbog globalne ekonomije, iako je tvrtka upozorila da je američko gospodarstvo ostalo “čvrsto”. Tvrtka kaže da je globalno tržište bicikala obilježeno velikim zalihama i “prilagodbama u ponudi i potražnji”. Dodali su da je prodaja bicikala u Kini bila povoljna, a tamošnje zalihe dovoljne. Više o tome.
Helen of Troy raste
Neto prodaja u matičnoj tvrtki brendova Osprey i Hydro Flask porasla je 1 posto u odnosu na prethodnu godinu u četvrtom tromjesečju, dok je neto prodaja pala 3,3 posto ranije ove fiskalne godine. Neto prodaja u segmentu Home & Outdoor, koji uključuje Osprey i Hydro Flask, porasla je 5,4 posto u zadnjem kvartalu prošle godine. Neto prodaja u posljednjem kvartalu iznosila je 489,2 milijuna dolara. bicycleretailer.com.
Scott Sports s novim direktorom?
U Scott Sportsu su odlučili smijeniti dugogodišnjeg izvršnog direktora Beata Zaugga. Trebao ga je zamijeniti Juwon Kim kojeg je tamo postavio većinski vlasnik Youngone Corp.
No, nije sve tako lako, jer Zaugg tvrdi da je još uvijek predsjednik Uprave, a ujedno i dalje jedan od manjinskih vlasnika tvrtke. Prije nekoliko dana čak je i policija intervenirala u sjedištu tvrtke. Cijela saga dokumentirana je i na pinkbike.com. 1. dio, 2. dio, 3. dio.
Stan’s No Tubes s novim šefom marketinga
Jeff Lockwood postao je novi šef marketinga ili direktor globalnog marketinga. Lockwood je prethodno sedam godina bio na sličnoj poziciji u Ritcheyu. Ali Lockwood ima uistinu bogatu karijeru u biciklističkoj industriji. Počeo je kao suradnik biciklističkog časopisa Dirt Rag, a nastavio je raditi za Pivot Cycles, BH Bikes USA i Bontrager. Više.
Ritchey s novom šeficom marketinga
Nakon što je Jeff Lockwood napustio brend Ritchey, Wendy Booher preuzela je ulogu marketinga za europske kupce. Osim toga, Booher će biti odgovoran za društvene medije ili društvene mreže i druge komunikacijske kanale. Više na sazbike.de.
Sushi u Decathlonu
Njemačka marka Sushi Bikes od sada je dostupna u prodajnom asortimanu trgovina Decathlon. Trenutno samo na njemačkom tržištu, a cu budućnosti možda i diljem Europe. Još nije poznato hoće li Decathlon odlučiti potpuno preuzeti marku Sushi Bikes.
Europska deklaracija o biciklizmu
Europska deklaracija o biciklizmu, potpisana početkom mjeseca, po prvi put prepoznaje biciklizam kao jedan od najodrživijih, najpristupačnijih i najobuhvatnijih, jeftinih i zdravih oblika prijevoza i rekreacije te prepoznaje njegovu ključnu važnost za europsko društvo i gospodarstvo. Prema deklaraciji, koju su brzo odobrili Europska komisija, Parlament i Vijeće, europska će politika u budućnosti dati prednost mjerama koje uzimaju u obzir biciklizam pri planiranju održive mobilnosti u urbanim i prigradskim područjima te, ako je potrebno, u sela.