1. travnja 2020

Projekt asfaltiranja markiranih MTB staza na Medvednici odvijati će se u nekoliko faza, prvi su na redu makadami koji vode iz Kustošije i Markuševca, a na red će doći i enduro staze te velika podzemna garaža podno Sljemena

Pošto borba gradonačelnika Zagreba Bandića protiv koronavirusa i najavljena konačna obnova Donjeg i Gornjeg grada iz dana u dan pune naslovnice, nije čudo da je većem dijelu javnosti promakla jučerašnja press konferencija održana ispred devastiranog Pansiona Medvednica (bivši Doma sindikata) podno Sljemena. Bandić je naime jučer s najbližim suradnicima najavio konačno rješenje trasiranja biciklističkih staza na području Parka prirode Medvednica, koje će započeti odmah po ukidanju izvanrednih mjera zbog koronavirusa.

 

Veliki infrastrukturni projekt započeti će, prema gradonačelnikovim najavama, dvama najlogičnijim koracima, asfaltiranjem makadamskih cesta koje spajaju Kustošiju i Markuševac s vršnim dijelom Medvednice i popularne su rute za uspone biciklom. Kasnije će na red doći i Erdberov put od Sljemena do Krumpirišta.

 

„Želimo Medvednicu čim više približiti prosječnim biciklistima i rekreativcima, te smo zbog toga odlučili poravnati i asfaltirati sve biciklističke staze kako bi bile dostupne  svakome“, kaže Bandić.

 

Nakon asfaltiranja ovih kapitalnih pravaca, na red će doći asfaltiranje svih markiranih MTB staza, uključujući i enduro staze na južnoj strani Medvednice. Na kraju, kruna projekta biti će velika podzemna garaža ispod gornje stanice nove sljemenske žičare, na mjestu gornje stanice stare žičare.  

 

Projekt će voditi tvrtka Žiljak otac i sin d.o.o., a za idejno rješenje zadužena je bivša ravnateljica Parka prirode Medvednica, Nives Farkaš-Topolnik. Iz tvrtke Žiljak najavljuju da će, nakon uspješne izvedbe projekta, ovo rješenje implementirati i u inozemstvu: Na Trebeviću iznad Sarajeva te na mariborskom Pohorju.

 

Po svemu sudeći, poleta i entuzijazma ne nedostaje u njihovim redovima. „Ako ne asfaltiramo kustošijanski i markuševački makadam do 1. svibnja sam ću popiti litru ulja za suspenziju, Fox ili RockShox, svejedno je“, dodao je na kraju Bandić.

 

Foto montaža: MTB.hr

Prati nas