Biznis
8. studenoga 2024

Marke Santa Cruz i Cervelo ostaju bez europske tvornice, Garmin i dalje raste, Shimano bilježi pad prodaje, Fox Factory i dalje u zelenom, Wilier se širi u Kinu i Tajvan, Accell Group smanjuje dug, Zink s vlastitim brendom, Rapha s gubitkom, MIPS i Thule s rastom, Shimano još bliže s Paul Lange & Co, Lightweight dobio pojačanje…

Pon Bike (Santa Cruz i Cervelo) otpušta

Nizozemska grupacija Pon Bike najavila je da će 2025. zatvoriti svoju tvornicu za sklapanje bicikala u Mainzu u Njemačkoj. Tamo sklapaju bicikle marki Cervelo i Santa Cruz za europsko tržište. Te montažne prostore su svečano otvorili prije dvije i pol godine. Bez posla će ostati 80 zaposlenika. Razlog zatvaranja vjerojatno je restrukturiranje tvrtke. Pročitaj više o tome.

Garmin raste

Kontinuirani rast prodaje u fitness segmentu pomogao je Garminu da ostvari rast prihoda od 24 posto u trećem kvartalu ove godine. Prihodi tvrtke iznosili su gotovo 1,6 milijardi američkih dolara, a rasla je i vrijednost dionice koja kotira na burzi Nasdaq, koju možeš pratiti i na marketwatch.com.

Shimano pada i napreduje

Prodaja Shimanova segmenta bicikala ove je godine u odnosu na prošlu godinu pala za 12,3 posto. Slabiji dolar u odnosu na azijske valute utjecao je na rezultate Shimanove neto dobiti. Time je kompanija malo smanjila prognoze neto dobiti.

Međutim, Shimano je rekao da zalihe komponenti za bicikle koje drže trgovci “počinju pokazivati ​​znakove napretka”. Prihod Shimana za prvih devet mjeseci iznosio je 2,185 milijardi dolara, što je pad od 10,8 posto u odnosu na isto razdoblje 2023. Više informacija potraži na bicycleretailer.com.

Fox Factory raste

Fox Factory priopćio je da je prodaja njegovih brendova vezanih uz bicikle u trećem tromjesečju porasla za 38,7 posto na godišnjoj razini. Tvrtka je priopćila da je prodaja vezana uz bicikle bila 21,9 posto veća nego u drugom kvartalu ove godine, što je drugi uzastopni porast prihoda u poslovanju s biciklima. Prodaja komponenti povezanih s biciklima iznosila je oko 99 milijuna dolara u kvartalu, u usporedbi sa 72 milijuna dolara u trećem kvartalu prošle godine.

Prodaja u Foxovoj grupi za posebne sportove porasla je 107,6 posto u tromjesečju, zahvaljujući snažnoj prodaji marki povezanih s biciklima i novom uključivanju prihoda od marke Marucci, koju je Fox kupio prošle godine. Marucci je bejzbolska marka i također je “majka” biciklističkih marki LizardSkins i Oury. Pročitaj više o tome.

Grupa Accell smanjila dug

Nizozemska tvrtka Accell Group (Haibike, Winora, Ghost, Batavus, Koga, Lapierre, Raleigh, Sparta, Babboe i Carqon. XLC) objavila je da je u dogovoru sa svojim financijskim dionicima (private equity tvrtkama KKR i Teslin) unaprijedila svoje financijske poziciju i smanjio dug tvrtke. Budući da financijsko restrukturiranje neće biti završeno do veljače 2025. godine, rejting agencija Moody’s snizila je kreditni rejting Accell grupe. Kao razlog su naveli vrlo visoku vjerojatnost nelikvidnosti u sljedećih šest mjeseci. bike-eu.com.

Wilier Triestina širi se u južnu Aziju

Kako bi ojačali svoju prisutnost u Aziji, Wilier Triestina otvorila je nove trgovine u Kini i Tajvanu u suradnji sa svojim strateškim centrom Youn Live. Postoje četiri trgovine u Kini i jedna trgovina u Taipeiju. U Wilieru također planiraju otvoriti podružnice u Šangaju i Pekingu, a time žele dodatno povećati proizvodnju na Tajvanu i tako zadovoljiti potražnju na azijskom tržištu. Tome pridonosi i akvizicija proizvođača komponenti Miche. Više informacija potraži na sazbike.de.

Rapha pada

Ukupni prihod tvrtke Rapha Racing LTD za posljednjih 12 mjeseci iznosio je 110 milijuna funti, što je pad od 7 posto u odnosu na prethodno 12-mjesečno razdoblje. Operativni gubitak tvrtke iznosio je 21 milijun funti, u usporedbi s gubitkom od 11 milijuna funti godinu ranije. Pročitaj više o tome.

Thule raste

Neto prodaja Thule grupe porasla je 1,4 posto na godišnjoj razini u trećem tromjesečju, ali izvršni direktor je rekao da sjevernoameričko tržište i dalje pomalo zaostaje. Neto prodaja u tromjesečju koje je završilo u rujnu iznosila je 221 milijun USD. Kretanje dionice Thule možeš pratiti na marketwatch.com.

MIPS raste

Neto prodaja MIPS-a skočila je 61 posto u trećem kvartalu zbog rasta u sportskom segmentu, koji uključuje kacige. Neto prodaja u trećem kvartalu zaključno s rujnom iznosila je 11,6 milijuna USD. Više informacija potraži na bicycleretailer.com.

Zink Bikes uskoro u punom sjaju

Cam Zink, dvostruki pobjednik Red Bull Rampagea ove je godine na najvećem freeride natjecanju sudjelovao s biciklom vlastite marke. Prošli Rampage završio je dosta loše za Cama, jer je gadno pao, ali će marka Zink Bike ubrzo zaživjeti u punom sjaju.

Shimano i Paul Lange & Co otvorili portal za partnere

Japanski gigant želi podići kvalitetu usluge i reklamacija na novu razinu, zbog čega je pripremio poseban servisni portal. Na taj će način ovlašteni specijalizirani trgovci ubuduće moći pratiti status rješavanja reklamacija, između ostalog, iu realnom vremenu. Više informacija potraži na paul-lange.de.

Lightweight

Njemački proizvođač laganih kotača imenovao je Marca Hinzera, čovjeka s dugogodišnjim iskustvom u svijetu biciklizma, za direktora marketinga. Tvrtka se nada da će novi voditelj marketinga pridonijeti poboljšanju prodaje (konverzija): cyclingindustry.news.

Naslovna fotografija: Santa Cruz Bicycles

Pročitaj i
Tržište: Brembo kupuje Öhlins
Tržište: Giant kupio Stages Cycling
Tržište: Dinastija Atherton u partnerstvu s Deuterom

Prati nas