25. rujna 2017

Kraća nego inače, ali i dalje divlja staza u Walesu, sa zanimljivim finalom.

Za kraj spustaške sezone na europskom tlu, na rasporedu je bio jedan od najtežih i najatraktivnijih spusteva – Red Bull Hardline. Staza, koju je zamislio i dizajnirao Dan Atherton.

Nedjeljno finale zbog namočene, blatne i skliske staze, koja je u takvim uvjetima bila još zahtjevnija, bilo je malo kraće jer je organizator odlučio start premjestiti niže u šumu. Bez obzira na to, na stazi su ostali svi najpoznatiji elementi, koji ju čine drugačijom od klasičnih utrka u spustu.

U finalu se sukobilo 10 najbržih i lutrija je mogla započeti. Prvo nas je iznenadio Laurie Greenland, zatim je svoje poznavanje staze pokazao i Dan Atherton, koji je preuzeo vodstvo, dobro je odvozio i vozač Unior Tools Teama, Taylor Vernon, a na kraju su o pobjedi odlučivala zadnja 4 natjecatelja na startu.

Craig Evans je vozio glatko i činilo se kao da se štedi, ali vrijeme u cilju pokazalo je suprotno. Dvije minute i 31 sekunda, odnosno dvije sekunde brže od vodećeg Dana. Zatim Alexandre Fayolle, pobjednik prve utrke ovogodišnjeg Svjetskog kupa u spustu. Nažalost, nije mu išlo najbolje. Nakon prvog pada mu je pala i koncentracija i greške su se samo gomilale. 

Na kraju je završio na zadnjem mjestu u finalu. Bernard Kerr, prošlogodišnji pobjednik, koji se već oporavio od ozlijede i svoju dobru formu pokazao i na Svjetskom prvenstvu, bio je prvi favorit. Krenuo je odlučno, ali male greške su se redale jedna za drugom  i uspjelo mu je jedino ugurati se između vodećeg Evansa i Dana Athertona, kojeg je izgurao na treće mjesto. Na startu je bio još zadnji natjecatelj i najbolji u kvalifikacijama, Adam Brayton. Na vrhu mu je išlo odlično, zatim je slijedio donji dio, gdje ga je iznenadilo drvo. Udarac je bio snažan, i drvo je pobijedilo. Brayton je u jednom komadu, ali pobjeda mu je promakla. Završio je na 5. mjestu.

Pobjedu je slavio Craig Evansdrugi je bio prošlogodišnji pobjednik Bernard Kerr, i treći Dan Atherton.

Snimka jučerajšnjeg finala

Foto Sven Martin / Red Bull Content Pool

Prati nas