22. rujna 2022

Još jedna međimurska gravel vožnja održati će se u subotu 24. rujna Druženje i otkrivanje novih terena u našoj ravnoj županiji omeđenoj rijekom Murom, te preko dviju granica…

Mura Runda Gravel Ride nije utrka, nego okretanje pedala, druženje i otkrivanje novih terena. Stoga se ne dodjeljuju startni brojevi, nema kategorija i ne mjeri se vrijeme.
Upoznajte kraj uz hrvatsku, mađarsku i slovensku Muru bez obzira na granice. Doživi ravnicu, mursko blato, rodne vinograde i stoljetne bukove šume.

Vrijeme starta:

• 24.09. subota u 10h.

Lokacija:

• Čakovec – Mihovljan – ispred pivovare „Lepi Dečki“

Trasa:

Dužina za malo preko 100 km i visinskih baš preko 1.000 m. Iscrtana je na „Bikemap“ karti i dovoljno je zumirati na startnu lokaciju „Lepi Dečki Brewery“

GPX trag: www.dropbox.com

Opis:

Kako i naziv događaja daje naslutiti, vožnja je kružna oko rijeke Mure. Očekujte teren svih vrsta: od dugih ravnih makadama do strmih uspona i spusteva. Podloga je vozna, ali bi moglo biti i guranja uzbrdo po asfaltu, a prije svega po blatu zbog nedavnih kiša. Trasa vodi makadamskim poljskim cestama preko Belice, Držimurca i Turčišća do graničnog prijelaza Goričan.

Na mađarskoj strani slijedi prvi uspon na vinorodne obronke Julián hegy i Béci hegy sa lijepim razgledom okoline. Od sela Zajka do Kiscsehi nas put vodi vrlo dobro utvrđenim i širokim šumskim makadamom sa nekoliko uspona i odličnim brzim spustom. Uspinjemo se uskim asfaltom do najviše točke trase 324mnm i šume Vetyemi pune stabala stoljetnih bukvi. Spuštamo se makadamom u dolinu Vetyempuszte i krećemo desno pješčano/blatnim šumskim usponom koji nas dovodi do razglednog tornja iznad Széciszigeta sa pogledom na dolinu rijeke Kerke, a i na Međimurske gorice sa sjeverne strane.

Prolazimo kroz mjesto Lovaszi gdje je u ugostiteljskom objektu po želji moguća okrijepa. Slijede šumski uspon širokom makadamskom cestom preko Bakarenda i novo asfaltirani spust u dolinu Lendvadedes. Tu se kroz šumu strmom i uskom asfaltiranom pješačkom stazom penjemo do glavne makadamske ceste koja vodi prema vrhu Nagytenke.

Ulazimo na teritorij Republike Slovenije na području Lendavskih gorica, te se šumom po novo iskrčenom širokom blatnom putu spuštamo preko Globoke doline u Čentibu. Vratili smo se u ravnicu. Slijedimo kanal Ledava. Pored Lindauringa prolazimo ispod auto ceste i dolazimo do Benice. Produžujemo samo ravno skroz do rijeke Mure, gdje skelom kod Križovca prelazimo nazad u Hrvatsku. Makadamskim poljskim cestama vozimo preko Gornjeg Kraljevca, Krištanovca i Novog Sela Rok nazad do cilja ispred Pivovare „Lepi Dečki“ u Mihovljanu.

Ostalo važno:

Vožnja  je zajednička i grupna sa vodičem. Namjenjena je svima koji redovito održavaju kondiciju i nije za početnike. Teren je umjereno i povremeno jače tehnički zahtjevan. Gravel bicikli su „must have“, ali ciklokros i MTB su pogodni. Glatke gume nisu poželjne.

Prosječan tempo vožnje (bez stajanja) se predviđa 22-25 km/h, rekli bi moderato pedalabile.

Svaki vozač mora biti „samodostatan“ – „self supported“. Obavezan je ispravan i prikladan bicikl sa potrebnom opremom (voda, guma, alat, pumpa,…)

Predviđena su dva odmorišta na mađarskoj strani. Poželjna lokalna valuta – mađarski forint.

Na cilju drink&food iz ponude LepiDečki Brewery. Afterride koncert „Hladno pivo“.

Uživajte, vozite pažljivo, pijte umjereno, poštujte propise. Organizator otklanja svaku odgovornost. Možebitni zaostali se ne čekaju.