Andorra Epic
8. srpnja 2024

Nakon četiri etape, cilj je u subotu je ponovno bio u La Massani, u srcu Andore. Specijalisti za etapne utrke zaključili su još jedan Andorra Epic…

Epski usponi, epski spustovi i epski pogledi, sve to možete doživjeti na etapnoj utrci serije Epic u Andori. Kao i na 4Islands, Peter Vesel i Marin Deković nastupili su za Team Visit Kvarner.

Andorra Epic 2024: Završni čin

Posljednja etapa u muškoj elitnoj kategoriji prošla je u znaku dvaju starih njemačkih lisaca i višesrtrukih sudionika ABSA Cape Epica: Lukas Baum i Georg Egger (Orbea X Leatt X Speed ​​Company). Za etapu im je trebalo 2 sata, 8 minuta i 59 sekundi. Nizozemac Hans Becking i Belgijac Wout Alleman (Buff Megamo) zaostali su minutu i pol, a treći su bili Francuz Pierre Billaud i Švicarac Martin Fanger (Hexatri – Papival). Bili su samo pet sekundi sporiji od Beckinga i Allemana. Kolumbijka Monica Calderon i Nizozemka Tessa Kortekaas (Cannondale ISB Sport) slavile su također posljednjoj etapi i suparnicama nisu dopustili niti jednu pobjedu.

Ukupnu pobjedu u muškoj kategoriji odnijeli su Becking i Alleman nakon 9 sati, 15 minuta i 55 sekundi. Španjolci Sergio Mantecon i Jose Sanchez (Scott Cala-Bandida) bili su drugi sa zaostatkom od 2 minute i 10 sekundi, a Egger i Baum su uspjeli doći do trećeg mjesta pobjedom u posljednjoj etapi. Kod žena slavile su Calderon i Kotekaas, deklasirale su konkurenciju s ukupnim vremenom od 11 sati i 40 minuta.

Andorra Epic u kategoriji Grand Master

Nijemac Thorsten Damm i Talijan Thomas Piazzi (Scott Fahrradladen Gudensberg) pobijedili su u subotnjoj posljednjoj etapi s vremenom 2 sata, 38 minuta i 36 sekundi. Peter Vesel i Marin Deković (Team Visit Kvarner) zaostali su 9 i pol minuta, dok su treći Talijani Loris Tomat i Michele Gallina (Team FVG) u cilju trebali 13 sekundi više.

Damm i Piazza uvjerljivi su pobjednici u ukupnom poretku, s 11 sati, 32 minute i 42 sekunde za cijeli Andorra Epic. Drugo mjesto sa zaostatkom od 27 minuta i 14 sekundi osvojili su Vesel i Deković, a treći su Tomat i Gallina koji su zaostali sedam minuta.

Denis Bukovac i Nicola Gallua (TOFIT 2) potvrdili su konačno drugo mjesto u kategoriji Great Grand Masters Men. Relvis Glavić i Stephen Grima (TOFIT 1) nakon sve četiri etape zadržali su sedmo mjesto u ukupnom poretku.

Marin o 3. i 4. etapi:

Treća etapa koja slovi i kao kraljevska etapa ili kako ju je organizator nazvao THE HORS CATEGORIE STAGE i imala je 62km i 2300m penjanja. Startala je iz Canilla, a kao i sve završavala u La Massani. Kao lakša u odnosu na proslu godinu, ali nama se je činilo kao da penjanju nikad kraja. Krrenulo je po asfaltu jako dobro onda u singl trail kojim se penjemo i poom spuštamo te na jednom dijelu sam ušao prebrzo gdje me iznenadio kamen i dobro sam se nabio, ali nije bilo druge nego krenuti dalje. Nakon toga sljedi uspon po makadmaskom putu koji traje i traje. Dolazimo do vrha uspona na 2500 mnv gdje počinje najjpriije flow spust, onda malo makadamskog spusta pa onda singl trail spust u borovoj šumi gdje zakačim ramenom za jedno stablo, proklizim i nekako se izvučem, ali u toj borbi sam ostavio svoj garmin 1030 u Andorri . Kad sam shvatio da ga nema vec smo bili u feed zoni Canillo i nije bilo vremena za traženje. Slijedi uspon po asfaltu, bijesan vozim i mislim kako sad dalje bez brojeva…ali ubrzo sve zaboravljma jer ulazimo u singlu i 4 feed zone gdje počinje tehnicki spust kojim dolazimo do La Massane i ulazimo u cilj kao drugi.

Četvrta etapa je bila s nešto udaljenijim startom u parku prirode Naturland koji je namijenjem pješacima jer nema skijaških staza. Ova etapa je ista kao u prošle godine pa sam mislio da ce biti lakše, ali je kiša koja je padala preko noći to pokvarila. Uspon počinje asfaltom, pa ulazimo u singl trail koje je pun korjenja pa je bilo dosta proklizavanja. Nakon toga penjanje  po makadamskom putu kojim dolazimo pred vrh, ali onda ulazimo u šumski singl kojim dolazimo na 2200 mnv na gdje se nalaze bunkeri iz građanskog rata. Spuštamo po šumskom spustu do glavnog grada Andorre, Andorra La Vella i uz rijeku dolazimo do cilja i kraja avanture Epic Adnorra.

Zavrsavamo ukupno drugi i već razmišljamo o Swiss Epicu!

Peter nakon završetka utrke:

Još jedna utrka serije Epic je gotova. U ukupnom poretku drugi, kao i svim etapama. Danas sam imao jedan izlet u vodu. Vozili smo po prilično uskom terenu. Zaštićeni ogradom s jedne strane, a kanal s vodom s druge strane Udario sam u ogradu upravljačem, ništa strašno osim par ogrebotina. Danas sam zadirkivao hrvatske kolege da su spustovi na enduro Grožnjan dječja igra za ovo što smo vozili u Andori i svi su se složili. To je to, idemo dalje.

Video: Najbolji trenuci posljednje etape Andorra Epic 2024

Sve rezultate potraži na epic-series.com.