25. studenoga 2024

DS 7, plug-in hibridni SUV s francuskim potpisom, pun je luksuznih detalja, a prostora ima dovoljno kako za putnike, tako i za bicikle i za opremu…

“Sedmica” je najveći dostupan model francuske luksuzne marke DS Automobiles. Riječ je o pravom SUV automobilu u kojega su “natrpali” svu silu funkcionalnosti i luksuznih detalja. Drugim riječima, teško se sjetiti nečega što ovdje nedostajalo.

Na testu smo imali punjivi (plug-in) hibridni model u izvedbi Rivoli E-TENSE 225 kojega pogoni kombinacija benzinskog agregata i električnog motora koji se puni tijekom vožnje, ili preko zidne utičnice, to jest punjača. 

Putnički i prtljažni prostor

Unutrašnjost automobile odiše luksuzom i detaljima načinjenim iz vrlo kvalitetnih materijala. . Sjedala su udobna i pružaju dovoljno bočne i lumbalne potpore, posebno dužim putovanjima. Prostor za putnike na stražnjem sjedalu je također prostran, a visoki strop dodatno pridonosi osjećaju luksuza i udobnoosti. 

Prtljažni prostor je više nego dovoljno velik za svakodnevne potrebe, a obaranjem stražnjih sjedala može se dodatno povećati u odnosu na početnu zapreminu od 555 litara. Sve to dovoljno je za odlazak na vikend ili dulji dopust u vrlo visokom stilu.

Vozne karakteristike

Hibridni pogon daje ukupno 225 konjskih snaga, a automobil je u vožnji izuzetno tih. Prelazak s električnog na benzinski pogon gotovo je neprimjetan, a uz osmostupanjski automatski mjenjač iskustvo vožnje sa samim benizinskim motorom praktički je besprijekorno.

Posebna tipka smještena pokraj ručice mjenjača služi za odabir režima rada, tako da je moguće odabrati samo vožnju na električni motor, no kapacitet baterije dovoljan je za kraće gradske vožnje, dok na otvorenoj cesti najveći dio posla ipak preuzima motor s unutarnjim izgaranjem. 

Veća masa i gabarit ovoga automobila ipak se osjeti u vožnji, tako da je nerealno očekivati prave sportske karakteristike. To se posebno osjeti pri kočenju, naime put kočenja je prirodno nešto dulji no u kompaktnog automobila, te u zavojima. Prilikom brže vožnje kroza zavoje vozač treba posebno paziti na putanju jer je vozilo teže i višlje, te se ponaša drugačije od manjeg automobila. Ipak za ubrzanje od 0 do 100 km/h je potrebno oko devet sekundi, što uopće nije loše. 

DS i Citroën: Francuska veza

DS je marka nastala iz Citroëna, s naglaskom na luksuznije modele. Osnovana je 2014. godine  te rabi slične platforme i tehnologije kao i prethodnik Citroën. 

Specifikacija

  • Model (oprema): DS 7 RIVOLI E-TENSE 225 Plug-in hybrid (Metalik crna Perla Nera)
  • Agregat: Benzinski, električni (ukupno 165,5 kW / 225 KS)
  • Mjenjač: Auto, osam brzina 
  • Kapacitet spremnika za gorivo: 43 l
  • Obujam prtljažnika: 555 l
  • Maksimalna brzina: 225 km/h
  • Ubrzanje (0-100 km/h): 8,9 s
  • CO2 emisije: 32 g/km
  • Udobnost i sigurnost: DS napredni sigurnosni sustav, DS e-Call, Prednji i zadnji parking senzori, Kamera za vožnju unatrag, Aluminijski naplatci 19″ EDINBURGH, DS PIXEL LED VISION 3.0: moduli s prilagodljivim svjetlosnim snopom, Pristup i pokretanje vozila bez ključa, Automatski dvozonski klima uređaj, Električno podesivo vozačevo i suvozačevo sjedalo, 12,3″ digitalna instrument ploča, 12″ HD tablet osjetljiv na dodir, Multimedijski sustav DS IRIS SYSTEM s navigacijom, Kabel za punjenje Mode 2 za standardne utičnice, Električno otvaranje vrata prtljažnika, funkcija otvaranja bez ruku, PAKET ADVANCED SAFETY + (Visio Park sustav 360°, Adaptivni tempomat Stop&Go…), OBC (on-board charger) pretvarač 7,4 kW 1-fazni, Grijana prednja sjedala… 
  • Prtljažni prostor: 390 litara
  • Dimenzije: 4595 / 1895 / 1631 (d / š / v), 
  • Preporučena MPC (do registracije): 65.044,76 €  

Informiraj se na www.dsautomobiles.hr.  

Foto: MTB.HR

Pročitaj i

#na4kotača

Prati nas