17. lipnja 2024

Zabavna i živahna vožnja s 203 KS, odličnom upravljivošću, prostranom kabinom i prilično velikim prtljažnim prostorom…

Električni model MG4 kompaktni je automobil s pogonom na stražnje kotače i prilično velikom snagom agregata za njegovu relativno malu težinu. Njegova cijena nije astronomska u svijetu automobila s potpuno električnim pogonom, a opet nudi brojne značajke i funkcije. MG4 je prvo elektrićno vozilo na četiri kotača koje testiramo na našim stranicama. 

Britanska marka MG već je petnaestak godina u vlasništvu kineske korporacije SAIC Motor. Pošto u posljednje vrijeme ciljaju na europsko tržište, poseban naglasak stavljaju na privlačan dizajn, ali i na povoljnije cijene tr napredne tehnološke funkcionalnosti. Zbog toga je model 4 vrlo moderno dizajniran, a opet ne previše upadljivo ili “trendovski”, tako da u segmentu dizajna svakako dobiva plus. 

Intense Tracer za testiranje je ustupio Ronin sport. Više informacija o gravel, trail, enduro i DH modelima Intense potraži ovdje

Živahna vožnja

Relativno malena masa automobila, prilično moćan agregat i pogon na stražnje kotače znače da jer automobil vrlo zabavan za vožnju. Upravljivost je odlična, “četvorka” je vrlo živahna u zavojima, a 203 konjske snage daju impresivno ubrzanje. No, treba biti jako pažljiv pri upravljanju i, naravno, držati se prometnih propisa (jer ćeš vrlo brzo postići najveću dopuštenu brzinu). 

Pošto nema potrebe za velikim agregatom na prednjoj strani vozila, putnička kabina nudi dovoljno mjesta za noge, tako da MG4 iznutra djeluje puno veći nego izvana. Zbog toga je prtljažni prostor, a to je nama posebno važno, prilično izdašan i omogućuje prijevoz bicikala i opreme.

Prostrana unutrašnjost

Stražnja klupa djeljiva je po sustavu 2/3, a kada ih oborite prtljažnik dobija volumen od ukupno 1165 litara. To je sasvim dovoljno za ubaciti dva enduro ili XC bicikla i kompletnu opremu, uključujuči primjerice šator ili vreće za spavanje.

Doseg u praksi iznosi između 350 i 400 kilometara, ovisno o načinu vožnje i o težini vozila, tako da je realno planirati putovanja na Jadran ili u Alpe. Naravno, uz izbacivanje cijene fosilnog goriva iz jednadžbe troškovi putovanja se višestruko smanjuju i najveća briga je planiranje punjenja baterije na odgovarajućim punionicama – kojih je iz mjeseca u mjesec sve više. Uz priloženi kabel vozilo možeš preko noći puniti i doma (u sporom režimu), što je ujedno i najpovoljniji način nadopunjavanja. 

“Četvorku” smo i testirali na putu od okolice Zagreba do Alpa i natrag. Dovoljno prostora za suvozača i vozača, prostor straga za bicikle i opremu, udobnost sjedala, bešumna vožnja i automatske značajke u vožnji znače udobnost, nakon putovanja vozač i putnici nisu izmoreni ili izmučeni, tako da je praktičan tekst protekao bez ikakvih problema. 

MG4 Luxury: Specifikacija

  • Dimenzije (mm) i težina: 4287 / 1836 / 1504 (d / š / v); 1675 kg (prazno vozilo)
  • Prtljažni prostor stražnjeg prtljažnika (otklopljeno/sklopljeno): 350 / 1165 litara
  • Kapacitet vuče prikolice (s koćnicama i bez): 500 kg
  • Elektro motor: PMSM
  • Maksimalna neto snaga: 150 kW
  • Maksimalni zakretni moment: 250 Nm
  • Ukupna veličina baterije: 64 kWh
  • Maksimalna snaga ugrađenog punjača: 11 kW
  • Maks. DC snaga punjenja: 140 kW
  • DC vrijeme punjenja (10~80%): 26 min
  • Deklarirani domet: 435 km WLTP
  • Deklarirana potrošnja energije: 166 Wh / km

Dodatna oprema

  • Aerodinamični dvostruki spojler
  • Toplinska pumpa
  • Prednja sjedala s grijanjem
  • Kožni upravljač s grijanjem
  • 360° kamera
  • Navigacija u stvarnom vremenu
  • MG Pilot s BSD/RCTA/DOW
  • Bežično punjenje
  • Električno vozačko sjedalo s podešavanjem u 6 smjerova
  • Punjenje baterije s prethodnim zagrijavanjem
  • 18” aluminijski naplatci

Preporučena maloprodajna cijena (model MG4 Luxury): 38.900 €

Više informacija: www.mgmotor.hr/mg4 

Pročitaj i:
Test na četiri kotača: MG HS 2024

Foto: MTB.HR

Prati nas