Još jedan proizvođač prepustio se trendu elektrifikacije brdskih bicikala. Model Urta Hybrid je poseban po tome što cilja na maratonski odnosno down-country segment e-bicikala…
Lagani e-MTB fully? Malo je takvih na tržištu kojima vaga pokazuje manje od 16 kilograma. Talijanski Wilier se s XC/maraton modelom Urta prilagodio najnovijim trendovima, ostavio ga je gotovo nepromijenjenim u dizajnu, samo je dodao motor Fazua, bateriju kapaciteta 430 Wh i namjestio hod suspenzije na 120 milimetara. To mu je dovoljno za još brže uspone, a 20 milimetara više hoda od uobičajenog modela Urta dobro će doći na spustu. Okvir je izrađen od karbonskih vlakana HUS-MOD (isti se koristi kod cestovnih modela 0 SLR i Filante SLR).


Ukratko
Četiri veličine okvira (S, M, L, XL), težina najbolje opremljenog derivata ispod 16 kilograma, motor njemačkog proizvođača Fazua, koji može isporučiti 60 Nm okretnog momenta, baterija kapaciteta 430 Wh, mogućnost kupnje dodatne baterije i time povećanje kapaciteta za još 210 Wh, i geometrija namijenjena onima koji uživaju u usponima. Kut cijevi vilice je 66,7 stupnjeva, a jedino u veličini S iznosi 66 stupnjeva. Efektivni kut cijevi sjedala je 74 stupnja, cijevi duž lanca dugačke su 448 milimetara, a raspon (reach) varira između 406 i 485 milimetara ovisno o veličini okvira.
Upravljačka jedinica Fazua nalazi se na vrhu gornje cijevi okvira, a sustav je kompatibilan i komunicira preko standarda ANT+ i Bluetooth, a korisnik se na njega može povezati i putem USB-C kabela. Dodatna baterija može se instalirati na donju cijev okvira, s time da ostaje slobodan prostor za bidon na vrhu donje cijevi.
Video: Urta Hybrid
Paleta modela
Četiri spojnice, od kojih su dva s istom opremom (Sram GX Eagle AXS), ali jedna s integriranim Kabonskim upravljačem Urta. Cijene između 7000 i 12500 eura. U svim inačicama dolazi s motorom Fazua te 120 milimetara prednjeg i stražnjeg hoda. I, naravno, DNK svjetskog prvaka. S Wilierom Urtom bez e-motora, Talijan Simone Avondetto postao je svjetski prvak u olimpijskom krosu u kategoriji do 23 godine.
Urta Hybrid XX1 AXS
- Kabonski HUS-MOD okvir, 120 mm
- Stražnji amortizer RockShox Deluxe Ultimate
- RockShox SID Ultimate vilica, 120 mm
- Mjenjač i ručica Sram XX1 Eagle AXS
- Kaseta Sram XG1299 Duga, 10 – 52 t
- Pogon Miche alu, 32 t
- Kočnice Shimano XTR BR-M9100
- Obruči Miche K4
- Gume Vittoria Saguaro 29×2,25”
- Teleskopski držač sjedala KS Ragei
- Motor Fazua RIDE 450 W, 60 Nm
- Baterija 430 Wh
- Fazua Led upravljačka jedinica, ANT+, Bluetooth, AUX USB-C


Urta Hybrid GX AXS
- Kabonski HUS-MOD okvir, 120 mm
- Stražnji amortizer RockShox Deluxe Ultimate
- Vilica RockShox SID, 120 mm
- Mjenjač i ručica Sram GX orao AXS
- Kaseta Sram GX orao XG1275, 10 – 52 t
- Pogon Miche alu, 32 t
- Kočnice Shimano BR-M5100
- Obruči Miche 996H
- Gume Vittoria Saguaro 29×2,25”
- Teleskopski držač sjedala KS Ragei
- Motor Fazua RIDE 450 W, 60 Nm
- Baterija 430 Wh
- Fazua Led upravljačka jedinica, ANT+, Bluetooth, AUX USB-C


Urta Hybrid XT
- Kabonski HUS-MOD okvir, 120 mm
- Stražnji amortizer RockShox Deluxe Ultimate
- Vilica RockShox SID, 120 mm
- Mjenjač i ručica Shimano XT M8100/Shimano SLX M7100
- Shimano SLX kaseta, M7100, 10 – 51 t
- Pogon Miche alu, 32 t
- Kočnice Shimano BR-M5100
- Obruči MICHE 966H
- Gume Vittoria Saguaro 29×2,25”
- Teleskopski držač sjedala KS Ragei
- Motor Fazua RIDE 450 W, 60 Nm
- Baterija 430 Wh
- Fazua Led upravljačka jedinica, ANT+, Bluetooth, AUX USB-C