Specialized Turbo Levo SL
6. svibnja 2023

Novi model dolazi s moćnijim motorom, 50 Nm umjesto 35 Nm okretnog momenta te sa snagom od 320 W. Tu je i potpuno novi okvir…

Novi model Specialized Turbo Levo SL odlikuje se okvirom profinjenih linija. Riješili su se spojne cijevi amortizera u prednjem trokutu, promijenili geometriju i straga prčvrstili kotač od 27,5 inča, a sprijeda 29 inča. Turbo Levo SL bit će dostupan samo s karbonskim okvirom (Fact 11m). Hod straga iznosi 150 milimetara (144 milimetra za veličinu S1), a sprijeda je ugrađena vilica sa 160 milimetara hoda (150 milimetara za veličinu S1).

Specialized Turbo Levo SL: Ukratko

Na izboru je šest veličina (S1, S2, S3, S4, S5, S6) te u osnovi kut cijevi vilice od 64,6 stupnja.  Efektivni kut je 75,8 stupnjeva, cijevi uz lanac duge su 432 milimetra, u veličini S1 su milimetar kraće. Doseg (reach) je između 405 i 525 milimetara, odnosno 20 milimetara više za svaku veličinu okvira.

Pogonski ležaj je 29 milimetara ispod osovina kotača (S1 34 milimetra) i 348 milimetara od tla (S1 343 milimetra). Širina upravljača jednaka je za sve veličine, točnije 780 milimetara, kod veličine S1 poluge pogona su duge 165 milimetara, kod veličine S2, S3 i S4 170 milimetara, a kod najvećih okvira klasičnih 175 milimetara. Držač upravljača je dugačak 50 milimetara (S1 35 milimetara), a umjesto poklopca skriva mini oruđe SWAT.

Naravno, Turbo Levo SL nudi i mogućnost promjene geometrije. U području ležaja vilice kut se može mijenjati za +/- 1 stupanj uz pomoć šalice. Uz pomoć „flip chipa“ na stražnjem amortizeru moguće je podesiti visinu pogonskog ležaja za 5 milimetara. Ako to nije dovoljno za optimalno podešavanje okvira, tu je i „flip chip“ na stražnjoj strani cijevi duž lanca. Premještanje vijka mijenja duljinu cijevi duž lanca za 11 milimetara i omogućuje korištenje kotača od 29 inča bez promjene osnovne geometrije bicikla. Informiraj se ovdje.

Težina modela S-Works u veličini S4 (L) je 17,8 kilograma.

Motor, baterija i upravljačka jedinica

Turbo Levo SL prve generacije imao je motor Specialized SL 1.1 s 240 W snage i 35 Nm okretnog momenta, a novi Turbo Levo S L ima motor SL 1.2 sa 320 W, koji daje 33 posto više snage i 50 Nm okretnog momenta, što je 43 posto više.  I dalje ima bateriju kapaciteta 320 Wh.  Motor je tiši od prethodnika, a razlog se krije u dvodijelnom kućištu s integriranom strukturom saća. Kažu da je buka koju emitira motor sada više od 30 posto manja.

Novost je i kontrolna jedinica MasterMind Turbo sa zaslonom na kojem vozač može vidjeti sve važne funkcije kao što su režim asistencije, status baterije, brzinu, vrijeme vožnje… Jedinica također uključuje tipku za uključivanje cijelog sustava. Dostupno je ukupno 120 različitih mogućih konfiguracija zaslona. ANT+ i Bluetooth kompatibilnost se podrazumijevaju. Režimi asistencije su Eco, Trail i Turbo. Potonji daje samo do 80% maksimalne snage, što bi trebalo osigurati dulje trajanje baterije. Ako vozač želi maksimalnu snagu, tj. 100% učinkovitost, to može učiniti pomoću postavke MicroTune.

Podaci koje daje Specialized o dometu i trajanju baterije su:

  • U Eco načinu rada i korištenjem samo interne baterije moguć je domet od 45 do 55 kilometara to jest 2000 do 2300 metara uspona, a uz opciju vožnje biciklom uz pomoć baterije između tri i pol i četiri i pol sata (ovisno o postavkama u aplikaciji Mission Control).
  • Trail način  (ovisno o postavci snage – 75 ili 80 posto) omogućuje korisniku uspon između 800 i 900 metara visine te između 20 i 30 kilometara vožnje uz pomoć motora.
  • U Turbo načinu(80 ili 100 posto snage motora), vozač može očekivati domet između 20 i 25 kilometara, do sat i pol.

Ako vozač koristi dodatnu bateriju kapaciteta od 480 Wh dobiva barem 40 posto veći domet.

Video: Cody Kelle i zabavni ambasador @nrmlmtber

Paleta modela

Na izboru su četiri modela, dva S-Works, po jedan Pro i Comp. Samo potonji ima mehanički sustav mjenjača, ostali su bezžični. Cijene? Pretpostavljamo ovako: Comp 7900 eura, Pro 11.500, S-Works 14.000 i S-Works LTD 15.000 eura.

Turbo Levo SL Comp

  • Okvir Fact 11m carbon, aluminijska klackalica, 150 mm
  • Stražnji amortizer Fox Float X Performance
  • Vilica Fox 36 Rhythm, 160 mm (S1 – 150 mm)
  • Mjenjač i ručica Sram GX Eagle
  • Kazeta Sram XG-1275, 10-52t
  • Pogon Sram, 32t
  • kočnice Sram Code RS
  • Obruči Specialized
  • Gume Specialized Butcher Grid Trail 29×2.3″ / Specialized Eliminator Grid Trail 27.5×2.3″
  • Teleskopski držač sjedala X-Fusion Manic
  • Motor Specialized 1.2 SL
  • Baterija Specialized SL1-320, 320 Wh
  • Upravljačka jedinica MasterMind TCU

Turbo Levo SL Pro

  • Okvir Fact 11m carbon, carbon rocker, 150 mm
  • Stražnji amortizer Fox Float X Factory (veličine S2 – S6), Fox Float DPS Factory (veličina S1)
  • Vilica Fox 36 Factory, 160 mm (S1 – 150 mm)
  • Mjenjač i ručica Sram X0 Eagle Transmission / AXS POD
  • Kazeta Sram X0 Eagle Transmission, 10-52t
  • Pogon Sram Carbon, 32t
  • kočnice Sram Code Silver Stealth
  • Obruči Roval Traverse Carbon / DT Swiss 350
  • Gume Butcher Grid Trail 29×2.3″ / Specialized Eliminator Grid Trail 27.5×2.3″
  • Teleskopski držač sjedala Bike Yoke Revive Max
  • Motor Specialized 1.2 SL
  • Baterija Specialized SL1-320, 320 Wh
  • Upravljačka jedinica MasterMind TCU

Turbo Levo SL S-Works

  • Okvir Fact 11m carbon, carbon rocker, 150 mm
  • Stražnji amortizer Fox Float X Factory, Kashima (veličine S2 – S6), Fox Float DPS Factory, Kashima (veličina S1)
  • Vilica Fox 36 Factory, 160 mm (S1 – 150 mm)
  • Mjenjač i ručica Sram XX Eagle Transmission / AXS POD
  • Kazeta Sram XX Eagle Transmission, 10-52t
  • Pogon Sram Carbon, 32t
  • Sram Code Stealth Ultimate kočnice
  • Obruči Roval Traverse SL Carbon
  • Gume Butcher Grid Trail 29×2.3″ / Specialized Eliminator Grid Trail 27.5×2.3″
  • Teleskopski držač sjedala RockShox Reverb AXS
  • Motor Specialized 1.2 SL
  • Baterija Specialized SL1-320, 320 Wh
  • Upravljačka jedinica MasterMind TCU

Turbo Levo S-Works LTD

  • Okvir Fact 11m carbon, carbon rocker, 150 mm
  • Rockshox Flight Attendant SuperDeluxe Ultimate stražnji amortizer
  • vilica RockShox Lyrik Ultimate Flight Attendant, 160 mm
  • Mjenjač i ručica Sram XX Eagle Transmission / AXS POD
  • Kazeta Sram XX Eagle Transmission, 10-52t
  • Ručica Sram carbon, 32t
  • kočnice Sram Code Stealth Ultimate
  • Obruči Roval Traverse SL Carbon
  • Gume Butcher Grid Trail 29×2.3″ / Specialized Eliminator Grid Trail 27.5×2.3″
  • Teleskopski držač sjedala RockShox Reverb AXS
  • Motor Specialized 1.2 SL
  • Baterija Specialized SL1-320, 320 Wh
  • Upravljačka jedinica MasterMind TCU

Video: Operacija Turbo Levo SL

Više informacija potraži na specialized.com i na keindl-sport.hr.

Fotografije: Proizvođač i @harookz

Pročitaj i
Predstavljamo: Specialized Epic World Cup

Prati nas