20. rujna 2018

Nova generacija Specializedovog e-bicikla je lakša, učinkovitija, a prije svega nudi novu dimenziju bicikliranja nizbrdo. A i uzbrdo

Ne da je obnovljen, već je potpuno novSpecializedov e-bicikl Turbo Levo od svog predhodnika naslijedio je tek ime. Iznova oblikovan okvir jako podsjeća na Stumpjumpera, elegantniji je, lakši i prije svega izrađen u duhu optimizacije težine i poboljšanja voznih osobina.

Motor i baterija

Specializedovi inženjeri oduzeli su 400 grama motoru, srcu ovog bicikla te su njegov volumen smanjili za 15 posto u odnosu na prvobitnu inačicu. Motor se i dalje nalazi u donjem dijelu okvira, s time da su se sada riješili teškog donjeg nosača. Njegove karakteristike: 560 W snage koja pomaže pri pedaliranju te maksimalan okretni moment od 90 Nm. To znači doseg do 100 km i 2000 visinskih metara.

Kupcima novog modela dolazi jedna od dvije baterije – kapaciteta 500 ili 700 Wh. Snažnija dolazi s modelima S-Works i Expert, a s ostalima dolazi ona slabija. Baterija je elegantno umetnuta u donju cijev okvira što ujedno donosi i bolju raspodjelu težišta. Snažniju bateriju moguće je kupiti zasebno te je ugraditi u jeftinije modele. Ona jamči do 40 posto veću autonomiju u odnosu na prethodni model.

Okvir

Novi je model napravljen iznova, a mnogo elemenata preuzeo je od modela Stumpjumper. Stražnja njihalica nudi 150 mm hoda. Ovaj puta su u osnovi ugradili metrični ublaživač te tako olakšali izbra i posao ukoliko se vlasnik odluči na zamjenu samo tog dijela. Malo položeniji kut cijevi prednje vilice omogućava učinkovitije spuštanje, a na izboru je i Flip Chip ispod stražnjeg ublaživača kojim možemo regulirati visinu osovine pogona. 

Novi Turbo Levo dolazi u inačicama S-Works (potpuno karbonski – Fact 11m), Expert Carbon i Comp Carbon (Fact 9m), s aluminijskom njihalicom, te Levo comp i Levo koji su u potpunosti napravljeni od aluminija (cijevi M5 premium).

Zanimljivost: Novi aluminijski okvir teži manje od okvira prethodne generacije u inačiici S-Works!

{gallery}2018/180918_turbo{/gallery}Zanimljivo je i naglasiti da su zbog manjeg motora dobili prostor za skraćivanje donjih cijevi stražnjeg trokuta čime su dobili bolje vozne osobine i bolju raspodjelu težine. Samim time okvir je dobio i na krutosti.

Razvoj modela Stumpjumper koji je trajao tri godine svakako se odrazio i na Levo, jer je već okvir novog Stumpyja dao povoda za potpunu preobrazbu ovog modela. Nova generacija kotrlja se na 29-palčanim obručima s gumama širine 2,6, a kompatibilna je i s obručima 27,5 plus, s gumama 2,8, a u nekim veličinama okvira i 3,0.

Elektronika

Turbo Levo više nema indikator baterije niti startne tipke sa strane. Sve je to premješteno na gornju cijev okvira koja sada ima deset LED svjetala koja simboliziraju preostali kapacitet baterije. Tu je i tipka za uključivanje te tipka za izbor snage motora: Eco, Trail i Turbo. „Mozak“ bicikla je skriven u jedinici TCU. Uz doplatu s novim modelom dolazi i ciklo kompjutor koji osim osnovnih parametara pokazuje i stanje baterije izraženo u postocima, a moguće je i postaviti obnovljenu aplikaciju Mission Control i sve podatke spremiti na mobilnom uređaju putem ANT+ ili Bluetooth veze.

Više o novom modelu Turbo Levo potraži na specialized.com

Koliko to košta?

Muški modeli:
– Levo FSR SW Carbon 29  10.999 eur
– Levo FSR Expert Carbon 29  7.999 eur
– Levo FSR Comp Carbon 29   6.799 eur
– Levo FSR Comp 29  5.699 eur
– Levo FSR 29  4.499 eur
 
Ženski modeli (alu):
– Levo FSR Comp 29  5.699 eur
– Levo FSR WMN 29  4.499 eur

Foto: Harookz

Prati nas