21. ožujka 2017

Još jedan fetiš iz Colorada, na 29-inčnim kotačima, s trail hodom i klasične Yetijeve tirkizne boje. Oh, joj.

Bicikl: Yeti SB4.5 (2017), veličina M

Specifikacije

Full suspension , trail bicikl s 29-inčnim kotačima, “samo” 114 mm hoda iza i 140 mm na vilici, karbonski okvir i zadnji trokut

Paket opreme na testnom je bio osnovni,  XT/SLX  s omjerom 1×11kočnicama SLXamortizerima Fox (vilica 34 Performance za os Boost, stražnji amortizer Float Performance), pogonom, podesivom sic štangom i kokpitom Race Face, kotačima DT Swiss M1900 …

 

Romantičan odnos

Prošlogodišnju sezonu joyrajdanja sam oduševljeno zaključio s Yetijem SB6, a ovu sezonu s veseljem otvaram s njegovim malim bratom na velikim kotačima. Priznajem, brend iz Colorada mi je jako drag, a ako je bicikl još i u tvorničkoj tirkiznoj boji, onda mi je još draži. Uz to sam još i iskreni ljubitelj 29-era bez pretjerivanja s hodom. Međutim, imam neopisivu želju sjesti i na Yetijevog većeg 29-era SB5.5, koji iza ima 140 mm i naprijed 160 mm hoda.

Prilika za furanje

Produženi vikend ili kratak tjedan na svježe natreniranom điru iz brloga mtb.si pod Golovcem (uključuje jedan spust kod Žabjeka), sa starom ekipom na Rašici i s fotoaparatom na Kras krosu.

Dojmovi

– Netko kod slovenskog distributera B-23 je okrenuo lulicu prema dolje, što je biciklu potpuno odgovaralo.
– Stvoren za rokerske turice. Uzbrdo nije super ekstra  XC raketa, ali za bicikl, koji tako leti nizbrdo, je odličan.
– O geometriji  za nizbrdo također sve najbolje. Na stražnji dio, koji ima manje hoda nego prednji, se je potrebno naviknuti. Na male udarce naime nije toliko osjetljiv kao SB6, očito nisu samo smanjili amortizere nego su premjestili i osovine zadnjeg ovjesa ili pivote. Hod je progresivan i kad ga stvarno pritisneš, dobiješ kontrolu nad zadnjim dijelom. Bicikl se pri brzini umiri i lijepo drži smjer. Ako ga samo neodlučno maziš, onda je suspenzija pogodnija za pedaliranje.
– Da, kod pedaliranja su amortizeri djelotvorni, tko bi rekao.. O Switch Infinity-u smo već pisali kod šestice. Na usponima sam shock imao na T (trail), C (climb) nije bio potreban. Neki kraći uspon možete odraditi i na D (descent), pa se nećete osjećati  glupo i neučinkovito.
– Što se amortizera tiče, mogu zaključiti da ih sigurno nisam optimalno tjunirao, jer sam jednostavno lijen “tjuner”.
– Ako ga usporedimo sa već testiranim Scottom Sparkom 920 s 120/120 mm hoda, oba bicikla su trail, ali recimo da Spark flerta s maratonom i ne skriva XC gene,  dok je SB4.5  na malo divljijoj strani “traila”. Inače su i jedan i drugi izvrsni penjači i jako uvjerljivi nizbrdo. Gornja cijev je na Scottu mrvicu duža, dok mu je karakter  značajno odredila još duža lulica, i naravno kraća vilica.
– Pogon 1×11 mi na nijednom biciklu nije tako dobro radio kao taj s kazetom 11-46, ručicom SLX i srednje dugim mjenjačem XT.
– Gume Maxxis Ardent su odraz karaktera bicikla: brze, manje agresivne, ali ih se uz malo više truda i feelinga može odlično natjerati nizbrdo. 
– Bicikl je kompromisno opremljen, ali se to prilikom upotrebe ne osjeti. Više u cijeni, s obzirom da za relativno dostupnu cijenu možete dobiti konkretan bajk.
– Vagu još nismo kupili, proizvođač navodi da je težina rame 2,4 kg, a cijelog bicikla s tom opremom 12,98 kg.

 

Na živce

Na testne bicikle se obično žalim, jer nikad nemaju blatobran i nosač za bidon. U ovom slučaju ne mogu ni cvilit, jer stvarno ne želim imati bidon kod bottom bracket-a. Osim toga me baš  ništa nije živciralo

Cijena 4.620 €

SB4.5 je dostupan kao okvir u karbonskom  izdanju TURQ, pored testiranog, postoje još tri različita paketa opreme, a do paketka TURQ/XX1 Eagle se cijena igračke više nego udvostruči … Dobrih 700 g lakši, s amortizerima Foc Factory i kotačima Enve, je sigurno malo drugačiji za vozit. A testiran nije za 6 tisuća € lošijii!

Joyjrajd omogućio B-23
Više o biciklu na yeticycles.com

Prati nas