14. ožujka 2017

Obnovljen enduro otrov s puno karbona, švedskim amortizerima, orlovskim pogonom 1×12 i još štošta drugo. Cijena: sitnica.

Bicikl: Specialized S-Works Enduro 29 2017, veličina M

Specifikacije

Enduro najviše kvalitete, za samouvjerenu jurnjavu na utrkama ili izvan njih. 29-inčni kotači, koje mogu zamijeniti i 650b tj 6Fattie, kako ih zove S. Karbonska rama, 160 mm hoda naprijed /165 mm iza, head tube angle 66 stupnjeva … Obnovljen za 2017, niži i duži, te opremljen s puno toga, recimo s malo egzotičnijim švedskim suspenzijama Öhlins, pogonom Sram XX1 Eagle, karbonskim felgama i volanom … Od sada i s pretincem SWAT, kojeg smo poznavali sa Stumpjumpera. Ležajevi pivota zadnjeg trokuta bi trebali biti lakši za održavati.
Nije za svačiji džep. Dostupan od prosinca.

Romantičan odnos

Vjerojatno se neću baciti u kupovinu Specializeda u neko skorije vrijeme, iako bi mi neki od njih sigurno pasao. Zašto bi ga imao, kada ih imate već (skoro) svi? Novi Enduro sam stvarno htio voziti, isto kao što bi prosječni hrvatski tatica htio sjesti u  WRC automobil, kojeg si i ovako i onako ne može priuštiti. Izgled? Više volim mirne boje (čitaj: crna je zakon), ali ako već  mora biti divlja, onda neka bude stvarno divlja, otrovna i klaunovska, kao što je ovdje! I naravno, volim 29ere.

Prilika za furanje

Testiranje specializeda u kraškim “gorama”. Ekspedicija mtb.si dan prije službenog otvaranja. Bez brige, i tamo imaju stazice, vrijedne Endura. Prestalo je kišiti kad smo stigli, i opet počelo kad smo sišli s bicikala. Bilo je poprilično sklisko, što nije najbolje za testiranje bicikala, posebice suspenzija, ali uspjeli smo sakupiti nešto dojmova. Zapis od ovdje još slijedi. Hvala MareMare i Saša!

Dojmovi

– Testni bicikl u L veličini je imao problemčić pa sam zgrabio M, koji mi je bio prekratak. Razlika je skoro 3 cm.
– Kao što smo već napomenuli gore, u skliskim uvjetima nažalost nisam uspio potpuno proučiti suspenzije, ali feeling na Öhlinsu, pogotovo na dugoj i čvrstoj vilici RXF 36, je bio dobar.
– Moja prva vožnja općenito na pogonu Sram Eagle s izborom 1×12. Prava bomba !
– Inzistiram na tome, da je (za mene) najbolja kombinacija: Sramov pogon i Shimanove kočnice. Tu je sve Sramovo.
– Povjerenje, koje nudi niža geometrija s 345 mm visokim pogonskim ležajem, je znatno. Možda bi čak povukao to što sam rekao, da je Trek Remedy enduro bicikl 🙂 Razlika je dosta velika.
– Prije njega sam na testni krug uzeo Stumpya 6Fattiea i Enduro je bilo dosta teže pedalirati. Sigurno i zbog (za mene) prekratkog kokpita. A ni Enduro baš ne viče: “yaay, idemo se penjati!”
– Na prvom testu prije četiri godine sa Specovim enduro 29-inčerom nisam bio oduševljen, u međuvremenu sam vozio dosta 29-era i ove godine sam se na istom već zabavaljao. Tko ima nesto protiv 29era, neka proba ovog.

Na jetra

Cijena. Ne na jetra, samo se osjećam nemoćno i neuspješno kad vidim cijenu (dok se ne sjetim, da se isto tako zabavljam i na dosta jeftinijim biciklima). Već i u nekoj drugoj ekonomiji je visoka, a kamoli u hrvatskoj. Uzmi ili ostavi.

Cijena: 8.699,00 €

Dostupno će biti nekoliko verzija, i sve mogu biti “plus” odnosno 6Fattie. Početna cijena je negdje 3.300 € za aluminijski Comp. 650b (službeno) će biti dostupan samo u SAD.

Džojrajd omogućio Specialized Adria

Više o biciklu na www.specialized.com

 

Prati nas