9. siječnja 2023

Uz vrhunski okvir kojega karakterizira Specializedova genetika, model Levo može savladati sve prepreke koje će mu donijeti tehnički zahtjevna staza…

Model: Specialized Levo Alloy (2022), veličina L

Značajke

Srce modela Specialized Levo je električni motor Turbo Full Power 2.2 koji u ovoj inačici radi na bateriji kapaciteta 500 Wh. Motor daje 90 Nm okretnog momenta i 565 W snage, a prema specifikacijama proizvođača ova kombinacija omogućuje vožnju trajanja do pet sati. Naravno ova procjena je vrlo relativna jer ovisi o tome koliko se vremena provede u kojem režimu rada, koliko ima uspona, čeonog vjetra…

Jedinica Turbo Connect  djeluje kao “mozak” bicikla, te omogućuje prikaz informacija o bateriji i radu motora, te komunikaciju putem ANT+/Bluetooth® sa zaslonom koji se može ugraditi kao opcija.

Specialized Levo izveden je u „mullet“ varijanti, dakle s kotačima različitog promjera. Straga je kotač od 27,5″, a sprijeda je 29″. Već je poznato kako ova kombinacija omogućuje okretnu vožnju na spustu. Osovina pogona postavljena je relativno nisko, a kut vilice je dosta položen, a to također pomaže pri spustu. Moguće je podešavanje geometrije bicikla jer se visina pogona može mijenjati u rasponu od sedam milimetara.

Utisci

Levo Alloy je cjenovno povoljnija varijanta opremljena komponentama koje rade jednako kao one skuplje, ali su napravljene od „jeftinijeg“ materijala. Primjerice vilica RockShox 35 radi odlično i pokriva sve potrebe u najčešćim situacijama. No nešto je teža i nema toliko mogućnosti podešavanja poput skuplje, natjecateljske vilice. No, u većini slučajeva vozač(ic)a to neće niti primijetiti, pogotovu zato što je ovdje riječ o električnom biciklu.

Upravo tako treba i pristupiti vožnji na ovom modelu. Specialized Levo Alloy je vrlo dobar trail električni bicikl koji će dobro raditi u većini situacija. Testirali smo ga na prirodnim stazama na raznim dijelovima Medvednice, mahom po skliskoj blatnoj podlozi. Nije bilo većih problema na najstrmijim usponima, a još manje na tehnički zahtjevnim spustovima pokrivenima korijenjem i kamenjem.

Njegova baterija nije među najmoćnijima. Kapacitet iznosi 500 watt sati. To je konkretno značilo da je motor mogao podržati cca. 45 km vožnje s nešto manje od 1,5 vertikalnih kilometara uspona. Otprilike, to je jedan i pol uspon na vrh Medvednice, s time da smo najveći dio vremena proveli pri najmanjoj razini asistencije.

Ukupno gledano, iskustvo vožnje na modelu Specialized Levo je vrlo ugodno. Bicikl vrlo dobro podnosi sve prepreke na koje ga usmjerite, komponente su solidne, a geometrija je vrhunska, što uostalom i možemo očekivati od marke Specialized.  

Specifikacija

Motor Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
Baterija Specialized M3-500, Integrated battery, 500Wh
Punjač Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
Display (zaslon) Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
Okvir Specialized M5 premium alloy, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing
Vilica RockShox 35 Silver, 35mm stanchion, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel
Stražnji amortizer RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm
Stražnji mjenjač SRAM SX Eagle, 12-speed
Ručice mjenjača SRAM SL SX Eagle, 12-speed
Kočnice SRAM Guide RE, 200mm/ SRAM Guide RE, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm
Pogon Praxis forged M30, custom offset, 160mm
Obruči / Kotači Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
Gume Specialized Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6″/ Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5×2.6″

Za koga

Ovaj model pravi je trail bajk s električnim motorom, namijenjen prvenstveno rekreativnim vozači(ca)ma boljih kondicijskih i tehničkih sposobnosti. Dakle ozbiljno (ali i neozbiljno) treniranje, ozbiljne vožnje, ali ipak ne i ozbiljno utrkivanje, već više u rekreativnim okvirima. Za zahtjevnije stvari predviđena je skuplja inačica modela za koju ipak treba izdvojiti oko 1500 eura više.

Cijena: 4950 € (uz trenutno blagdansko sniženje od 10 %)

Drobionu je omogućio Keindl sport.

Saznaj više o biciklu na www.keindl-sport.hr

Foto: MTB.HR

Prati nas