“On-off
“Ciklocentar” Bike park Tršće Human Fish Gravel SloEnduro
14. svibnja 2022

Novi električni Reign još je bolji od svoga prethodnika kojim smo ionako bili oduševljeni. Povećana je autonomija vožnje, motor je moćniji, a geometrija omogućava još živahniju vožnju u zavojima…

Model: Giant Reign E+ 2 (2022), veličina L

Značajke

Nova električna enduro uzdanica iz Gianta podosta podsjeća na prethodne modele koje smo testirali prethodnih godina, no donosi nekoliko važnih novosti skrivenih u njegovom robusnom izgledu. Geometrija i karakteristike okvira su izmijenjeni, a značajne promjene dolaze skrivene „ispod haube“. No o tome ćemo malo kasnije.

Utisci

Na test nam je došao novi model za 2022. godinu Reign E+ 2 čiji je okvir izveden u „dijamantno crnoj“ boji koja je na prvi pogled neugledna, no malo bolji pogled otkriva njenu raskoš. Vizualna promjena koju je najlakše primijetiti nalazi se na gornjoj cijevi okvira, tik iza držača upravljača. Tipka za uključivanje i isključivanje te LED indikatori baterije i režima rada (sustav RideControl Go) sada su smješteni točno „pod nosom“ vozača, za razliku od prijašnjih modela koji su sve to imali na kontrolnoj jedinici na lijevoj strani upravljača.

Na upravljaču su sada ostale samo tipke za namještanja režima rada (slabija ili jača asistencija) koje su gotovo neprimjetne. Osjećaj na tipkama je odličan, vrlo je lako prebaciti način rada, a osjećaj „klika“ prilikom primjene vrlo je jasan i nedvojbeno daje do znanja da je uputa poslana u sustav. Funkcionalnost triju tipki na upravljačkoj jedinici moguće je namjestiti putem aplikacije. Ovo je doista pravi napredak i sigurno jedan od najboljih momenata u novog modela.

Veliku promjenu doživio je i električni motor koji sada daje čak 85 Nm okretnog momenta a baterija kapaciteta 625 Wh daje autonomiju rada do čak 190 kilometara u idealnim uvjetima (bez vjetra u prsa i na ravnom terenu). Asistencija motora povećana je na 400 posto.

Duljina hoda suspenzije nepromijenjena je u odnosu na prijašnji model i prilagođena je enduro vožnji:  170 mm hoda naprijed i 160 mm straga. Cijevi duž lanca skraćene su u odnosu na prethodni model pa je međuosovinski razmak nešto kraći, što omogućava bolje upravljanje, to jest bicikl je živahniji u zavojima.

Visina pogonske osovine povećana je za 37 milimetara pa i to olakšava upravljanje u zavojima, a poluge pogona zbog toga su dulje (sada su 175 mm) pa je i pedaliranje učinkovitije. Našem osjećaju bolje upravljivosti pridonijela je i „mullet“ postava bicikla s većim prednjim kotačem. Prethodni model imao je oba kotača promjera 27,5 inča.

Specifikacija

  • Okvir ALUXX SL-grade aluminum, sustav suspenzije Maestro, 160 mm
  • Stražnji amortizer Fox Float DPX2 Performance, EVOL
  • Vilica Fox 36 Float Rhythm, 170 mm
  • Mjenjač i ručica SRAM GX Eagle
  • Kazeta SRAM Eagle PG-1230, 11-50t
  • Pogon Praxis e-Cadet +, 36t
  • Kočnice Sram Guide RE
  • Kotači Giant AM 27.5+ / Giant eTracker
  • Gume Maxxis Minion DHF 27,5×2,6 “EXO +, 3c MaxxTerra / Maxxis High Roller II 27,5×2,6” 3C MaxxTerra
  • Teleskopski držač sjedala Giant Contact Switch dropper
  • Motor Giant SyncDrive Pro, powered by Yamaha
  • Baterija Giant EnergyPak Smart 500 Wh

Za koga

Ovaj model pravi je enduro bajk s električnim motorom. Dakle ozbiljno treniranje, ozbiljne vožnje i ozbiljne utrke. Iz godine u godinu sve je bolji i puno toga može pružiti pravome vozaču.

Cijena: 44.999 kn

Drobionu je omogućio Giant Hrvatska.

Saznaj više o biciklu na giant.hr

Foto: MTB.HR

“On-off
“Ciklocentar” Bike park Tršće Human Fish Gravel SloEnduro
Prati nas